VERN'um

Novi modeli: Kada ekonomija zaigra na kartu ljudskog srca

Prije nekoliko su mjeseci svjetsko tržište knjiga, ali i reklamne stupove zagrebačkih tramvajskih stanica, preplavili natpisi o danskom „Hygge konceptu“. U nastavku saznajte o čemu je zaista riječ.

Prije nekoliko su mjeseci svjetsko tržište knjiga, ali i reklamne stupove zagrebačkih tramvajskih stanica, preplavili natpisi o danskom „Hygge konceptu“. Ovaj viralni fenomen koji je posve zaludio svijet govori o vještini nalaženja životnog zadovoljstva u sadašnjem trenutku i ugodnoj dokolici u toplini vlastitog doma.

I dok jedni tvrde kako spomenuti koncept posve korespondira s primarnom ljudskom potrebom za mirom i sigurnošću, dežurni sarkastičari ne vide ništa osobito u tome da umotan u deku i zalijepljen uz radijator pijuckaš čaj i gledaš kroz prozor. Dapače, u zemlji u kojoj kiši otprilike 170 dana u godini, a temperature su ljeti u prosjeku 17 celzijevaca, romantiziranje boravka u zatvorenom i takvu vrstu dokoličarenja vide prije kao nužnost nego kao osobit gušt.

No, zašto je interes za ovim kulturalnim brendom postao tako brzo raširen i izvan danskih granica?

Odgovor otkrijte u članku naše predavačice, mr. sc. Anite Zelić, koji je objavljen u zadnjem broju VERN’um, klikom na fotografiju.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 3.7.2017.