Odnosi s javnošću

Predstavljen prvi VERN’ov sveučilišni udžbenik „Agencije za odnose s javnošću“

„Agencije za odnose s javnošću“, dr. sc. Mirela Holy

Svaki sveučilišni udžbenik potvrđuje da sveučilište prepoznaje aktualne društvene potrebe koje traže primjenjiva znanstvena tumačenja te da razvija adekvatne znanstvene kapacitete koji mogu dati svoj znanstveni obol izučavanju modernih trendova.

Prvi znanstveni udžbenik iz područja odnosa s javnošću u Hrvatskoj i drugi takav udžbenik u svijetu značajan je doprinos razvoju hrvatske znanosti, istaknuto je danas na VERN’u na predstavljanju prvog sveučilišnog udžbenika Sveučilišta VERN’ – „Agencije za odnose s javnošću“, autorice dr. sc. Mirele Holy.

Predstavili su ga dr. sc. Ante Žužul, predsjednik Nadzornog odbora Školske knjige, doc. dr. sc. Darijo Čerepinko, recenzent i profesor na Sveučilištu Sjever, sama autorica dr. sc. Mirela Holy te prof. dr. sc. Vlatko Cvrtila, dekan Veleučilišta VERN’ i rektor Sveučilišta VERN’.

„Među prva tri sveučilišna studija koja ćemo izvoditi na Sveučilištu VERN’, postoji i studij iz područja komunikacijskih znanosti, zbog čega je ovaj udžbenik komplementaran, kako našim postojećim tako i budućim komunikacijskim studijima. Riječ je naravno o inovativnom studiju Cyber komunikacije i znanost o mreži, dok ćemo u segmentu IT-a i kreativnih industrija na Sveučilištu VERN’ izvoditi također jedinstvene sveučilišne preddiplomske studije Internet stvari i Transmedijska dramaturgija“, istaknuo je dekan Cvrtila.

„Udžbenik objašnjava što su agencije za odnose s javnošću, kako funkcioniraju te koje su im zadaće i na koji način agencije rade. Čitanjem ovog udžbenika studenti  će dobiti uvid u način na koji agencije komuniciraju i kako slažu poruke, a pomoći će im i u kritičkom čitanju agencijskih poruka. I u tome njezina prava vrijednost“, zaključio je recenzent udžbenika doc. dr. sc. Darijo Čerepinko.

„Iako PR agencije najčešće imaju negativnu percepciju u javnosti, činjenica je da su odnosi s javnošću zapravo samo alat koji je potpuno neutralan, a odgovornost u njegovom korištenju imaju sami pojedinci odnosno agencije. Stoga je ovaj udžbenik i doprinos razumijevanju rada agencija te promjeni percepcije javnosti“, zaključila je dr. sc. Mirela Holy, predavačica na VERN’u i pročelnica triju VERN’ovih specijalističkih diplomskih stručnih studija.

Udžbenik je namijenjen studentima odnosa s javnošću, marketinga i komunikacija, ali i studentima svih ostalih usmjerenja te praktičarima iz odnosa s javnošću koji se žele sustavno usavršavati u svojim profesijama.

Tiskan je u izdanju Školske knjige, a iako su teme iz područja odnosa s javnošću u literaturi već obrađene, ovo je prvo djelo koje se bavi svim aspektima teorije i prakse agencija odnosa s javnošću. U knjizi se ističe važna osnova poslovnih znanja potrebnih i praktičarima i znanstvenicima s ovoga područja. Osim pregleda uloge odnosa s javnošću, položaja i vrsta ustroja agencija te procesa u kojima se zbivaju, ova se knjiga bavi i teorijama koje su osnova agencijskog djelovanja u okvirima odnosa s javnošću.

Odjel za komunikacije
Petar Vučetić
Datum objave: 15.10.2019.