Jesenski upisni rok za preddiplomske studije 2021.

Upute za upis putem sustava “postani student”

Postupak upisa:

  1. Postavljanje željenog VERN’ovog studija na 1. mjesto izbora u sustavu „postani student“.
  2. Prijava željenog studija u VERN’ov informacijski sustav.

Kandidati koji se do sada nisu prijavili putem osobnih studentskih portala (EduNeta portali – Studomatic) moraju izvršiti prijavu u informacijski sustav VERN’a, putem linka: PRIJAVA

Kandidati koji su se već prijavili, a nemaju korisničke podatke za pristup studentskom portalu, mogu se obratiti u našu IT potporu na kontakte: itpotpora@vern.hr, tel.: 01.4881.823). 

3a. Uplata upisne rate

Uplatom upisne rate u iznosu od 2.500 kuna rezervira se mjesto u studijskoj grupi i potvrda namjere upisa (radi regulacije upisnih kvota). To je ujedno i prva rata školarine (za taj iznos umanjuje se godišnja školarina za prvu godinu studija). Obrazac uplatnice nalazi se na studentskom portalu – izbornik na lijevoj strani: Obrasci – Primjer popunjene uplatnice (link na portal: EduNeta portali – Studomatic). 

3b. Mogućnost pristupanja motivacijskom razgovoru (nije obavezno)

Pristupanjem motivacijskom razgovoru (kontaktno ili online), uz ocjene iz srednje škole, može se postići značajno umanjenje školarine. Izračun školarine može se provjeriti na poveznici: kalkulator školarina

Do kraja jesenskog upisnog roka, preostali su sljedeći termini za pristupanje motivacijskom razgovoru:

  • srijeda, 8. rujna s početkom u 18:30 sati
  • ponedjeljak, 13. rujna s početkom u 17:00 sati
  1. Ispunjavanje i ovjera ugovora o studiranju

Ugovor o studiranju bit će aktiviran na osobnim studentskim portalima kandidata nakon registracije uplate upisne rate. Ugovore sa studentske strane obavezno potpisuju student i jamac/platitelj, a potpisivanje, odnosno ovjeru potpisa moguće je obaviti na dva načina:

  1. U studentskoj referadi VERN’a. Student i jamac/platitelj donose nepotpisane primjerke ugovora ispisane sa studentskog portala. Na potpis Ugovora obavezno ponijeti osobne iskaznice ili putovnice.
  2. Kod javnog bilježnika. Student i jamac/platitelj s ispisanim i nepotpisanim primjerkom Ugovora sa studentskog portala odlaze na ovjeru potpisa kod javnog bilježnika. Ovjerene ugovore studenti predaju u studentsku referadu (Sveučilište VERN’, Palmotićeva 82/1, svaki radni dan od 09:00 do 17:00 sati).
  1. Predaja kompletne upisne dokumentacije je zadnji korak u postupku upisa.

Detaljan popis dokumentacije i ostale informacije oko postupka upisa nalaze se na linku: www.vern.hr/upisi.

Konačan rok za predaju upisne dokumentacije u jesenskom upisnom roku je petak, 24. rujna.

Nastava u akademskoj godini 2021./22. počinje u ponedjeljak, 4. listopada 2021.

Kontakti za sve dodatne informacije i pomoć:

Odjel za komunikacije
Datum objave: 6.9.2021.