Marketinško planiranje

VERN’ovi studenti uspješno dovršili projekt „Izrada marketinškog plana za Atelier Evelyn“

Studenti su projekt razvijali u okviru koncepta learning by doing na preddiplomskom studiju Ekonomija poduzetništva, a kulminirao je odražavanjem modne revije.

Modna revija na VERN’u

Projekt VERN’ovih studenata „Izrada marketinškog plana za Atelier Evelyn“ uspješno je dovršen održavanjem modne revije u prostorima VERN’a, koju su organizirali i izveli studentice i studenti preddiplomskog studija Ekonomija poduzetništva.

Naši su studenti u okviru projekta VERNING na predmetu Marketinški plan, kroz koncept learning by doing surađivali s ovim dizajnerskim studijem  i na temelju njihovog poslovnog slučaja razvili su cijeli marketinški plan, dok je modna revija bila dio posljednje faze marketinškog koncepta – promocije. 

„U okviru nastave na ovome predmetu studenti tijekom cijeloga semestra izrađuju marketinške planove na zadane poslovne slučajeve, tako da je ovo bio samo jedan od uspješno završenih projekata“, komentirala je nositeljica predmeta dr. sc. Diana Plantić Tadić.

VIše fotografija pogledajte na VERN’ovoj Facebook stranici.

Odjel za komunikacije
Petar Vučetić
Datum objave: 12.12.2019.