Projektna nastava

VERN’ovi studenti uspješno realizirali projektni zadatak „employer brandinga JYSKa“

U okviru zadatka studenti su pred sobom imali dvostruki izazov – osmisliti i razraditi interni employer branding te eksterni eployer branding JYSKa.

VERN’ovi studenti diplomskog studija Poduzetničkog menadžmenta su u okviru predmeta Upravljanje ljudskim potencijalima, uspješno realizirali projektni zadatak kompanije JYSK na temu „employer brandinga“.

U okviru zadatka studenti su pred sobom imali dvostruki izazov – osmisliti i razraditi interni employer branding te eksterni eployer branding JYSKa. Glavni im je fokus bio promovirati vrijednosti tvrtke među zaposlenicima, u slučaju internog, te osmisliti nove načine privlačenja potencijalnih zaposlenika, u slučaju eksternog brendiranja. Osim toga, morali su definirati i osobe odgovorne za provedbu aktivnosti, komunikacijske kanale i dinamiku komuniciranja te marketinške alate.

Ovaj izazovan i sveobuhvatan zadatak na kojemu su studenti primjenjivali niz stručnih znanja koja su stekli kroz teorijsku nastavu na studiju, dio je redovnog nastavnog procesa na VERN’ovim diplomskim studijima, a provodi se u okviru jedinstvenog koncepta „tvrtke partneri“. Riječ je o obrazovno-poslovnom konceptu kojemu je cilj integrirati studente u realno poslovno okruženje i uvesti ih u načine rješavanja poslovnih zadataka, kroz rad na stvarnim poslovnim slučajevima uspješnih kompanija u Hrvatskoj. Studenti tako u okviru nastave stječu teorijska znanja iz određenog područja, a nakon što se upoznaju s projektnim zadatkom „tvrtke partnera“, projektna rješenja izrađuju uz mentorsku pomoć poslovnog i akademskog mentora/ice, odnosno predstavnika/ce tvrtke-partnera i predmetnog nastavnika/ce, kojima na kraju ciklusa prezentiraju svoja rješenja. Osim što na ovaj način upoznaju stvarni poslovni život kompanije, studenti ostvaruju i prve kontakte s budućim potencijalnim poslodavcima.

U slučaju JYSKa studenti su svoja projektna rješenja prezentirali pred stručnim žirijem, odnosno poslovnom mentoricom Majom Marković Mileusnić, predstavnicom JYSKa Marijanom Katić te akademskom mentoricom i nastavnicom Ivanom Vrhovski, koje su najboljim projektnim rješenjem proglasile rad studenta okupljenih u „TEAM ONE“ (Ana Klarić, Tea Šalković, Marina Bunčić, Mateo Perić i Ivan Šimić).

Odjel za komunikacije
Datum objave: 26.1.2018.