VERN’ovim studentima predstavljene najbolje prakse internog komuniciranja u Hrvatskom Telekomu
Gošća je studentima predstavila projekte koji su izazvali najviše reakcija opće i stručne javnosti, ali ih je podsjetila i na znanja i vještine koje su potrebne u internim komunikacijama.
„Poziv koji se ne propušta“ i „Ponos. Hrvatski Telekom“ nisu tek obični (interni) projekti koje je studentima prijediplomskog studija Odnosi s javnošću Sveučilišta VERN’ predstavila Ivana Kelčec-Suhovec, voditeljica Interne komunikacije u Hrvatskom Telekomu (HT) na gostujućem predavanju u okviru kolegija Interno komuniciranje.
Ovo su naime i nagrađeni projekti za koje je Hrvatski Telekom dobio nagradu struke – Grand PRix 2024. u kategoriji Društveno odgovornog poslovanja za „Poziv koji se ne propušta“ te Grand PRix 2024. za Interne komunikacije za projekt „Ponos. Hrvatski Telekom“.
Gošća je istaknula da je cilj interne komunikacije u kompanijama, pa tako i u HT-u pravovremeno informirati i uključivati zaposlenike, poticati sinergiju i pozitivan timski duh, osnažiti reputaciju te promovirati uspjehe pojedinaca, timova i izvrsne prakse općenito. Dodatno je podsjetila studente na znanja i vještine koje su potrebne svakome tko se želi baviti ovim poslom, a preporuča ih i Američko društvo za odnose s javnošću (PRSA), a to su: pismenost, brza apsorpcija informacija, zainteresiranost za razna područja, smisao za humor, objektivnost, sposobnost rada pod (kratkim) rokovima, kreativnost, energičnost, aktivno slušanje i druge.
Studentima je posebno interesantna bila kampanja „Poziv koji ne propuštaš“ predstavljena 2023., koja je bila usmjerena na zaštitu okoliša, učinkovitije korištenje prirodnih resursa, kružno gospodarstvo, savjesnije upravljanje elektroničkom opremom i otpadom te ostale teme održivosti. Kako je navela gošća „namjera HT-a bila je kroz kampanju ‘Poziv koji ne propuštaš’ dati još veći doprinos te ukazati ne samo na važnost, već nužnost odgovornog djelovanja u smjeru zaštite okoliša. Riječ je o ‘pozivu’ koji ne smijemo propustiti, ako i u budućnosti želimo uživati u prirodi kakvu danas uzimamo zdravo za gotovo“.
Na kraju susreta, VERN’ova prorektorica za studije i predavačica Stana Odak Krasić je zahvalila gošći na dolasku te rezimirala kako je se osobno najviše dojmila akcija „Ponos. Hrvatski Telekom“ koja je također ostavila snažnu poruku i dala putokaz ostalim kompanijama da u poslovnim organizacijama ljudi moraju biti na prvom mjestu.