Gostujuće predavanje

VERN’ovim studentima predstavljene najbolje prakse internog komuniciranja u Zagrebačkoj banci

Cilj interne komunikacije je osnažiti reputaciju, pravovremeno informirati i uključivati zaposlenike, poticati sinergiju i pozitivan timski duh te promovirati uspjehe, najbolje timove i izvrsne prakse.

Natalija Mikulić Smiljanić, vodeća specijalistica Identiteta i komuniciranja

„Važnost mentalnog zdravlja – kad ako ne sad“, Zabin mjesec sporta i rekreacije „3,2,1…kreni!“, promoviranje zdrave prehrane i izdavanje interne kuharice „Budi dobro, jedi bolje“, Zabina mini-poslovnica u MiniPolisu – ovo su tek neki od projekata koje je studentima preddiplomskog studija Odnosi s javnošću Sveučilišta VERN’ predstavila Natalija Mikulić Smiljanić, vodeća specijalistica iz Identiteta i komuniciranja Zagrebačke banke na gostujućem predavanju u okviru kolegija Interno komuniciranje.

Na temelju svog dvadesetogodišnjeg iskustva u korporativnim komunikacijama, gošća je studentima predstavila najnovije projekte interne komunikacije i interne kulture koje su obilježile internu komunikaciju u proteklih godinu dana, a na koje su u ovoj vodećoj banci u Hrvatskoj posebno ponosni.

Istaknula je da je cilj interne komunikacije u kompanijama, pa tako i u Zagrebačkoj banci, osnažiti reputaciju, pravovremeno informirati i uključivati zaposlenike, poticati sinergiju i pozitivan timski duh te promovirati uspjehe, najbolje timove i izvrsne prakse. Dodatno, kada stvarate internu komunikaciju u uspješnoj međunarodnoj bankarskoj grupaciji UniCredit koja je rasprostranjena u 15 zemalja te surađujete s gotovo 90 tisuća zaposlenika, ostvariti taj cilj nerijetko je izazov, ali i nemjerljivo zadovoljstvo kada vidite da su vaši zaposlenici istinski brend ambasadori.

Studente je posebno zainteresirala kampanja o mentalnom zdravlju, koja je potaknula kulturu u kojoj su zaposlenici mogli slobodno razgovarati o tabu temama i učiniti nešto konkretno za svoje mentalno zdravlje, ne samo kroz sudjelovanje na eventima s renomiranim psiholozima i stručnjacima, slušajući podcaste i čitajući kolumne psihologa, već i koristiti psihološka savjetovanja u potpunoj diskreciji.

Budući PR-ovci su imali puno pitanja, komentara i kreativnih prijedloga vezanih uz predstavljene inicijative i projekte koje u Zabi povezuju zaposlenike – njih gotovo 4.000, unatoč svim izazovima koje su uzrokovale pandemija i potresi.

Na kraju susreta, Stana Odak Krasić, VERN’ova pomoćnica rektora za studije i predavačica zahvalila je gošći što je sa studentima podijelila najbolje prakse, ali također i studentima koji su tijekom predavanja pokazali visoku razinu interakcije i poticanja diskusije.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 11.4.2022.