Zašto studirati na VERN’ovom specijalističkom studiju upravljanja poslovnim komunikacijama
Uz digitalizaciju i nove tehnološke trendove, moderni stručnjaci za tržišno komuniciranje moraju znati kako prilagoditi komunikaciju, kako bi poruka bila prenesena na ispravan način i došla do ciljane publike.

Uz digitalizaciju i nove tehnološke trendove, moderni stručnjaci za tržišno komuniciranje moraju znati kako prilagoditi komunikaciju, kako bi poruka bila prenesena na ispravan način i došla do ciljane publike. U vremenu dominantnog utjecaja masovnih medija, društvenih mreža i javnog mnijenja te fenomena lažnih vijesti, potrebni su stručnjaci koji će svojim specijalističkim znanjima i vještinama uspješno moći upravljati poslovnom komunikacijom, kako na operativnoj, tako i na strateškoj razini te pridonositi tržišnom pozicioniranju poslovnih subjekata.
VERN’ov diplomski studij Upravljanje poslovnim komunikacijama koncipiran je kao specijalistički studij odnosa s javnošću, s posebno naglašenom primjenom stručnih komunikacijskih znanja i vještina u poslovnoj praksi. Kombinacija modernih i atraktivnih kolegija podjednako osposobljava studente za:
- kreiranje i provedbu marketinških komunikacijskih projekata
- kreiranje i provedbu strategija brendiranja,
- kreiranje i provedbu vizualnih komunikacija,
- planiranje komunikacije
- napredno upravljanje odnosima s medijima
- upravljanje trendovima
- političko i krizno komuniciranje
- kreiranje i provedbu gerilskih komunikacija
- kreiranje i upravljanje imidžem slavnih osoba.
Saznajte više informacija o studiju i načinu prijave.
(pripremio: Luka Šipić)