Studenti Cyber komunikacija učili kako graditi imidž države kroz inovativnost
Hrvatska mora jačati imidž u području izumiteljske tradicije, povoljnih ekonomskih indikatora inovativnosti te snažnog inovacijskog potencijala.
U okviru nastave na kolegiju Identitet, imidž, reputacija i karizma na VERN’ovom prijediplomskom studiju Cyber komunikacije gostovala je dr. sc. Doris Vukšić, uspješna znanstvenica i poduzetnica sa zavidnim postignućima, koja je za studente održala predavanje „Imidž Hrvatske kroz inovativnost“.
Gošća je tijekom predavanja posebnu pozornost posvetila predstavljanju rezultata istraživanja koje je nedavno provela, a koji nedvojbeno ukazuju kako Hrvatska, da bi naglasila svoju izvornost, jedinstvenost i autentičnost, mora jačati imidž inovativne zemlje na temelju tri ključna područja – izumiteljske tradicije koja je već ukorijenjena u hrvatski identitet, povoljnih ekonomskih indikatora inovativnosti te snažnog inovacijskog potencijala.
Među ključnim porukama je istaknula da našu zemlju očekuje još dosta posla na jačanju cjelokupnog inovativnog ekosustava, poticanju inovacijskog potencijala, privlačenju investicija, ulaganju u startupove i stvaranje novih jednoroga itd., što je ujedno i poticaj studentima da hrabro zakorače u taj svijet.
Dr. sc. Doris Vukšić je više od deset godina upravljala komunikacijskim timom Vladine agencije za poticanje poduzetništva, vodila strateške komunikacije u IT agenciji, napisala knjigu „Inovativnost i imidž Hrvatske“, a pokrenula je i vlastitu agenciju Going Public.
Budući da poznaje inovacijski ekosustav, ali i izazove s kojima se susreću startupovi i scaleupovi u komunikaciji svojih proizvoda, izlasku na međunarodno tržište i privlačenju fondova rizičnog kapitala, kroz svoju knjigu pruža znanstveni doprinos ovoj temi, dodatno promovira djela naših genijalaca i potiče osvještavanje mladih o inovativnom poduzetništvu.