Promocija i Osnove marketinga

Studenti VERN’a razvijaju projekte integrirane marketinške komunikacije i pozicioniranja brendova

U izradi projektnih zadataka studenti imaju mentorsku podršku osnivača Grapheina Aljoše Lijića i predavačice dr. sc. Ivane Bekić.

Isječak s uvodnog izlaganja

Na današnjem turbulentnom i hiperproduktivnom tržištu teško je privući i zadržati pažnju potrošača, a uz upotrebnu, sve važnije je ponuditi i emotivnu vrijednost proizvoda te doživljaj i iskustvo. Tako se čak i proizvodi široke potrošnje nastoje istaknuti različitim oblicima promocije kako bi kod potrošača stvorili jedinstveni doživljaj i prenijeli im priču svoga brenda.

Studenti preddiplomskih studija Sveučilišta VERN’ Ekonomije poduzetništva te Odnosa s javnošću i studija medija su u okviru nastave na kolegijima Promocija i Osnove marketinga kod predavačice dr. sc. Ivane Bekić izlagali idejna rješenja završnih projektnih zadataka integrirane marketinške komunikacije i pozicioniranja brendova u svijesti ciljnih potrošača.  

Uvodno izlaganje za studente održao je Aljoša Lijić, osnivač agencije Graphein te pokretač brojnih idejnih rješenja uspješno provedenih procesa rebrendiranja za brendove poput Kraša, Zdenka mliječnih proizvoda, Zračne luke Franjo Tuđman,  Zaklade Marin Čilić i mnogih drugih.

Kako bi stečeno znanje i teoriju što uspješnije primijenili u realnu poslovnu praksu, studenti prilikom izrade projektnih rješenja imaju stručnu i akademsku mentorsku podršku osnivača Grapheina te predavačice Ivane Bekić.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 4.6.2021.