Suradnja s gospodarstvom

Studenti VERN’a razvili projektna rješenja za Hrvatsku gospodarsku komoru

Znanja koja studenti steknu kroz ovakve suradnje primjenjiva su u poslovnom okruženju, te ih približavaju poslodavcima.

Terenska nastava na početku ožujka 2020.

Studenti VERN’a su početkom ožujka dobili projektni zadatak Hrvatske gospodarske komore, kako bi na stvarnom poslovnom slučaju usvajali nova znanja i vještine koje će im biti itekako korisne u poslovnom svijetu, nakon završetka studija.

Iako su u međuvremenu gospodarske aktivnosti bile zaustavljene, klasično obrazovanje u predavaonicama je također bilo zaustavljeno – kreativnost, organizacija, ustrajnost i angažman naših studenata i njihovih mentora nije stao, a studentska projektna rješenja za HGK bila su dovršena i prezentirana online u predviđenim rokovima.

Studenti koji su sudjelovali u rješavanju projektnog zadatka bili su okupljeni s više različitih predmeta i više diplomskih studija – Strategijsko upravljanje (Poduzetnički menadžment i Računovodstvo i financije), Strategija brendiranja (Upravljanje poslovnim komunikacijama) te Organizacijsko ponašanje (Upravljanje poslovnim komunikacijama) – a tijekom cijelog procesa imali su podršku poslovnih mentorica iz HGK Marine Cvirn Jurčec, Ane Popovac i Sandre Cindrić te akademskih mentorica i predavačica mr. sc. Marijane Šimundže Golemac, doc. dr. sc. Jadranke Ivanković te doc. dr. sc. Maje Kolege.

Rješavanje konkretnih problemskih zadataka u suradnji s uspješnim tvrtkama u Hrvatskoj, dio je jedinstvenog VERN’ovog projekta suradnje s gospodarstvom #EducationmeetsBusiness, a dio je koncepta „tvrtrke-partneri“.

Na ovaj način, svi ključni dionici su zapravo na dobitku – studenti stečena znanja odmah mogu primjenjivati u rješavanju konkretnih poslovnih problema i upoznati potencijalne poslodavce, dok tvrtka-partner dobiva mnoštvo svježih ideja i upoznaje darovite i perspektivne studente.

„Moje iskustvo suradnje je više nego pozitivno. Studenti su imali priliku upoznati strukturu HGK, te su dobili zadatak predložiti načine implementacije vrijednosti među zaposlenicima i povećati vidljivost HGK među članicama. Dobili su priliku kreirati internu kampanju za promociju vrijednosti te osmisliti programe i aktivnosti za zaposlenike. Time su imali prilike spojiti teorijsko znanje s konkretnim poslom u praksi i osjetiti kako je to pružati konzultantske usluge klijentima iz područja upravljanja ljudskim potencijalima“, istaknula je doc. dr. sc. Maja Kolega sa studija Upravljanje ljudskim potencijalima.

„Uključivanje gospodarstvenika i institucija u obrazovni proces ključno je kako bi studenti učenjem kroz rad lakše došli do prvoga posla i u kratkom roku postali nezamjenjiv član tima za svoga novoga poslodavca. Studenti su pokazali visoku razinu profesionalnosti, motivacije i sposobnost razmišljanja izvan okvira te ne sumnjamo da će svoja rješenja jednoga dana i realizirati na tržištu rada“, rekla je direktorica Sektora za komunikacije HGK,  Martina Sokač Saraga.

Student diplomskog studija Upravljanje ljudskim potencijalima koji je sudjelovao u rješavanju projektnog zadatka, Ivan Pnjak, objasnio je da iako nisu bili u mogućnosti prezentirati svoja rješenja uživo, pronašli su način kako se prilagoditi online okruženju.

„Od formiranja timova, raspodjele zadataka i konstruktivnih rasprava sve do finalne prezentacije, prošli smo sve segmente koje ćemo u budućnosti imati prilike iskusiti na svom radnom mjestu. Mogu samo rezimirati, još jedno ogromno iskustvo iz realnog sektora koje je stečeno tokom obrazovanja“, zaključio je.

(surađivala: doc. dr. sc. Jadranka Ivanković)

Odjel za komunikacije
Datum objave: 25.6.2020.