Znanje, tehnologija, zabava

VERN’ovi studenti na Danima komunikacija usvajali nove spoznaje o simbiozi tehnologije, marketinga i komunikacija

Festival su obilježili susret s najpoznatijim robotom na svijetu, lekcije iz viralne strategije Ryanaira, izlaganja domaćih stručnjaka i dobra zabava.

Grupa studenata VERN’ovih prijediplomskih studija Odnosa s javnošću, Novinarstva i Cyber komunikacija te diplomskog studija Upravljanja poslovnim komunikacijama, u pratnji pročelnice doc. dr. sc. Tamare Kunić, sudjelovala je na ovogodišnjim Danima komunikacija koji su sredinom svibnja održani u Rovinju. Ovaj popularni festival marketinške i komunikacijske industrije ponovno je okupio vodeće domaće i međunarodne stručnjake, ali i brojne studente željne znanja, inspiracije i aktualnih trendova.

Festival je svečano otvorio predsjednik Zoran Milanović, označivši komunikacije, kako u politici, tako i svakodnevnoj komunikaciji, važim pokretačem društvenih promjena. No, najveću pozornost izazvao je dolazak robota Sophije, prvog humanoidnog robota koji imitira emocije mimikom lica. Sophia je uz pomoć umjetne inteligencije razgovarala s publikom, zbijala šale i postavljala pitanja, pokazujući koliko je granica između tehnologije i čovjeka sve tanja. Osim što je zadivila sve prisutne svojim odgovorima, potaknula je i ozbiljnu raspravu o ulozi AI-a u svakodnevnom životu i budućnosti komunikacija.

Nešto drugačiju, ali jednako zanimljivu priču ispričao je Michael Corcoran, bivši voditelj društvenih mreža niskobudžetnog avioprijevoznika Ryanaira. Ispričao je kako je svojim kreativnim i često duhovitim pristupom uspio brend koji nije poznat po „toploj komunikaciji“ pretvoriti u viralni fenomen s milijunima pregleda na TikToku. Studenti su s posebnom pažnjom pratili njegovu prezentaciju, koja je pokazala da za uspjeh na društvenim mrežama često nije potrebna velika produkcija, nego hrabrost i iskrenost.

Uz ostale govornike u stručnjake u panel diskusijama su sudjelovali i predavači s VERN’ovih studija – Petar Tanta, na panelu pod nazivom „Can money talk be sexy?“ te izv. prof. dr. sc. Hrvoje Klasić, na panelu o djelima Yuvala Noaha Hararija.

Uz predavanja, studenti su pratili panele i dodjele nagrada BalCannes, MIXX i Effie koje slave najbolje komunikacijske projekte iz regije. Dani komunikacija 2025. bili su više od festivala – za mnoge studente su predstavljali  pogled u vlastitu profesionalnu budućnost.

(Surađivali: Dora Barbić, Marieta Barišić, Laura Bonetti, Bruna Cvetković, Marika de Gravisi, Milan Jakičević, Karla Jelić, Monika Mohorović, Ines Nothaft, Šime Nujić, Isabella Pros, Paola Radovčić, Anamaria Rogić, Tara Sablić i Ivan Salopek)

Odjel za komunikacije
Datum objave: 27.5.2025.
Vern.hr
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće kako bismo Vam mogli pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u Vašem pregledniku i obavljaju funkcije kao što su prepoznavanje korisnika prilikom ponovnog posjećivanja stranice.