Socijalno poduzetništvo

Čestitamo – naša studentica se plasirala u finale natjecanja „Social Impact Award 2020.“

Projektom „OPG meet, learn & taste“ žele povećati svijest javnosti o mogućnostima koje pružaju obiteljska poljoprivredna gospodarstva.

Uzgoj limuna i maslina kao primjer OPG-a

Studentica VERN’ovog diplomskog studija Poduzetnički menadžment Vilma Haške plasirala se sa svojim projektom u finale ovogodišnjeg natjecanja u području socijalnog poduzetništva „Social Impact Award 2020“.

Naša je Vilma u finale prošla zajedno sa svojim timom (Sara Čolić, Matija Klarić, Marta Nimac i Ivan Vladić) s kojim je osmislila projekt pod nazivom „OPG meet, learn & taste“, kojemu je cilj povećati svijest javnosti o mogućnostima koje pružaju obiteljska poljoprivredna gospodarstva, odnosno razvoj poduzetničkih inicijativa u toj zanimljivoj grani.

„Želimo informirati zainteresirane građane koji još nemaju svoj OPG, o njihovim mogućnostima i načinima otvaranja OPG-a te im pružiti sve potrebne informacije o unaprjeđenju poslovanja i novitetima u sektoru“, objasnila je Vilma.

Na ideju za razvoj ovoga projekta došli su nakon što su uočili da su postojeći, ali i potencijalni OPG poduzetnici slabo informirani o mogućnostima korištenja EU fondova, procesu pokretanja i adekvatnog vođenja OPG-a, manjku radne snage i znanjima iz područja marketinga, promocije i financija te plasmanu domaćih proizvoda kroz turističku ponudu.

Također su uočili da među postojećim poduzetnicima nedostaje partnerstava i poslovnih veza, a problem se kontinuirano javlja zbog nedostatka inicijativa od strane samih poljoprivrednika i nadležnih institucija koje se bave ovim sektorom.

„Stoga naš projekt počiva na tri temeljna uvjerenja, a to je da (1) mladi imaju potencijal ostvariti pozitivne promjene, (2) poduzetnički je proces idealan alat za ostvarivanje navedenih potencijala, a (3) sam je program vrijedno iskustvo za mlade, ali i društvo u cjelini. To planiramo ostvariti kroz organizaciju edukacijskih predavanja uz kvalitetne partnere i predavače te edukaciju iz područja inovativnog brendiranja OPG-ova“, pojasnila je Vilma.

Plasmanom u finale, uz još sedam timova, Vilma i njezin tim su osvojili sudjelovanje dvomjesečnom u inkubacijskom programu Social Impact Award-a u kojem će uz pomoć mentora razvijati svoje projekte u razvojnim segmentima: problem-solution fit, poslovni model i operacije. Nakon tih radionica, ponovno se evaluira napredak svakog tima, a tri najbolja osvojit će po 1.000 eura početnog kapitala te besplatno sudjelovanje na međunarodnoj konferenciji u Pragu, uz mentorsku podršku.

SIA (Social Impact Award) je najveće studentsko natjecanje u području društvenog poduzetništva, koje se provodi u više od 15 zemalja na 3 kontinenta – Europa, Afrika i Azija. Cilj ovoga natjecanja je poticati motivaciju, poduzetnički duh i spremnost mladih da sudjeluju u oblikovanju pozitivnih društvenih promjena s naglaskom na cjeloživotni osobni razvoj i društveni prosperitet.

„Držite nam fige i nemojte zaboraviti – potpora domaćoj proizvodnji obostrana je korist“, poručila je Vilma.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 31.7.2020.