Gostujuće predavanje

Na komunikacijskim studijima održano online gostujuće predavanje „Upravljanje imidžom javnih osoba“

Predavanju su prisustvovali studenti na predmetima Politički odnosi s javnošću i Politička komunikacija.

Online gostujuće predavanje na VERN’u

Kako upravljati imidžom javnih osoba? Kako se planira i provodi digitalna kampanja za kandidata na predsjedničkim izborima te koji se alati digitalne političke komunikacije pritom koriste?

Odgovore na ova i druga zanimljiva pitanja iz područja političkog komuniciranja studenti VERN’a su saznali na online gostujućem predavanju Mate Mijića, glasnogovornika u izbornoj kampanji Miroslava Škore na zadnjim izborima za predsjednika Republike Hrvatske te stručnjaka u području PR-a, digitalnog marketinga i komunikacijskog menadžmenta. 

Zajedničkom online gostujućem predavanju su prisustvovali studenti preddiplomskog studija Odnosi s javnošću i studij medija na predmetu Politički odnosi s javnošću te studenti diplomskog studija Upravljanje poslovnim komunikacijama na predmetu Politička komunikacija, a tema predavanja je bila „Upravljanje imidžom javnih osoba“.

Studenti su tijekom predavanja saznali odgovore na pitanja: kako imidž „estradnog umjetnika“ transformirati u imidž „političkog vođe“, koji su izazovi i prednosti rada s takvim kandidatom, kako se provodi digitalna kampanja za predsjedničke izbore i koji se alati digitalne političke komunikacije koriste, kako se odvija proces razvoja vizuala i slogana, kako se postiže vidljivost u medijima i kako je surađivati s novinarima te kako se provodi segmentiranje publike i dijeljenje poruka.

Dobro strukturirano predavanje, uz mnoštvo korisnih i primjenjivih savjeta na svakodnevne poslovne izazove u području PR-a i marketinga koji su temeljeni na stvarnom poslovnom iskustvu gosta predavača, studenti su ocijenili vrlo korisnim za njihovo poslovno profiliranje i akademski razvoj.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 3.5.2020.