#EducationmeetsBusiness

Najbolji studentski tim prezentirao svoje projektno rješenje pred djelatnicima tvrtke Bilić Vision

Slijedom predstavljanja projektnih rješenja koje su studenti VERN’ovih diplomskih studija Poduzetnički menadžmentRačunovodstvo i financije te Upravljanje poslovnim komunikacijama održali početkom veljače putem online prezentacije, najbolji studentski tim dobio je priliku predstaviti svoj projekt pred zaposlenicima Bilić Visiona.

U sjedištu tvrtke u Zagrebu naši studenti Carla Papa, Tereza Sente, Bepo Novaković, Filip Jerković i Veronika Turić su prezentirali svoje projektno rješenje na temu „Prijedlog strategije brendiranja za Bilić Vision grupu“.

Nino Vuković iz Bilić Visiona; studenti VERN’a Carla Papa, Tereza Sente, Bepo Novaković, Filip Jerković i Veronika Turić s profesoricom doc. dr. sc. Jadrankom Ivanković; Ana Bilić iz Bilić Visiona

„Smatram da je kreativni trud koji smo uložili u projektno rješenje njegova glavna značajka. Nismo htjeli da sve ostane na teoriji, već smo se potrudili da određene elemente predloženih kampanja za komunikacijsku strategiju provedemo i u praksi. Tako smo primjerice dizajnirali i interaktivni QR kod koji se po rješenju trebao nalaziti na recikliranim papirnatim naočalama koje bismo postavljali u tramvaje. Na taj su način i profesori i predstavnici tvrtke mogli odmah dobiti dio iskustva kojeg bi dobili i sami korisnici, a to je samo jedan od primjera. Mislim da su upravo ta inovativnost, tehnološko rješenje i kreativnost presudili u korist našeg projekta. Uz to što smo uživali u svakom segmentu ovog zadatka, trudili smo se da budemo drugačiji i da ponudimo nešto što je novo kako među studentskom, ali tako i stvarnom konkurencijom. Bili smo se svjesni da smo za tvrtku partnera dobili kvalitetnu i afirmiranu kompaniju, te smo htjeli predložiti komunikacijsku strategiju koja je na razini zadatka i koja bi mogla samu kompaniju odvojiti od ustaljenih praksi i same konkurencije“, istaknuo je student Filip Jerković.

Studentica Carla Papa je napomenula da je „presretna što smo dobili priliku raditi na ovako konkretnom projektu za veliku tvrtku, a pogotovo što smo na kraju naš rad predstavili i samom Bilić Vision timu. Mislim da projekti poput ovog studentima daju vjetar u leđa i samopouzdanje da su osim teorijskog znanja, stekli i ono praktično. Također, ovakav projekt je odličan za priložiti u životopisu jer je riječ o konkretnom zadatku koji je rađen u suradnji s tvrtkom i projektu koji je pokazao konkretne rezultate. Mislim da mnogi nisu svjesni činjenice da uz puno rada i kreativnosti upravo ovakvi projekti mogu dovesti i do raznih poslovnih prilika. Raditi na projektu za respektabilnu tvrtku poput Bilić Visiona je bio velik izazov, ali i jedno vrijedno poučno iskustvo koje cijenimo svi iz našeg tima“.

„Iako je grupa imala zaista odlična rješenja, ono što me najviše dojmilo je strast i predanost koju su naklonili ovom zadatku i suradnji s Poliklinikom Bilić Vision i Alfa Vision optikama. Prilikom prezentacije osjećala se nevjerojatna energija i želja mladih i kreativnih ljudi da pokažu svoj talent što ujedno daje i optimizam, da u našem društvu postoje mladi ljudi koji čine razliku i koje svim silama moramo zadržati ovdje i izbjeći izljev takvih briljantnih mozgova. Kao grupacija smo bili toliko oduševljeni s predloženim idejama da smo s nekim članovima grupe odlučili nastaviti suradnju i dalje, a to je dobitna kombinacija za jedne i za druge. Oni nama unose svježinu i inovativnost, a mi im nudimo tu slobodu i priliku da ih i dalje mogu razvijati“, zaključila je direktorica marketinga i VERN’ova diplomantica Ana Bilić.

Njezin kolega iz tvrtke, marketinški menadžer i također VERN’ovac Nino Vuković je također pohvalio sve grupe koje su sudjelovale u ovom projektu. „Svi su pokazali odgovornost i predanost zadatku koji su dobili i odradili odličan posao. Posebne čestitke idu grupi koju smo nakon njihove prezentacije na Vernu odlučili pozvati u posjetu našoj Poliklinici da svoju prezentaciju prezentiraju ispred naše uprave. To su genijalni mladi umovi, koji pršte od razno raznih ideja i čini se kao da im je samo nebo granica. Posebno mi je zadovoljstvo da ćemo s nekima od njih nastaviti daljnju suradnju i graditi uspješnu priču Bilić Visiona, koja eto traje već više od 25 godina“.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 18.2.2022.