Gostujuće predavanje

Naši studenti PR-a od RTL-ove voditeljice komunikacija doznali kako izgleda simbioza digitale i televizije

Gostujuće predavanje je održano u okviru kolegija Content management.

Jelena Šarić, Head of Communication, RTL Hrvatska

Kako izgleda digitalna strategija? Kako se promoviraju televizijski projekti na društvenim medijima? Postoji li danas televizija kao medij bez digitale?

Odgovore na ova, ali i brojna druga pitanja VERN’ovi studenti preddiplomskog studija Odnosa s javnošću doznali su od Jelene Šarić, Head of Communication na RTL-u Hrvatska koja je gostovala na kolegiju Content management.

Jelena je studente uputila u specifičnost televizije kao medija, ali i u njezinu kreativnu stranu koja podrazumijeva koordinaciju svih odjela, ljudi, ideja… Studente je posebno zanimalo kako se planiraju projekti, kako se zatim distribuiraju na društvene medije i kako RTL pristupa promociji putem digitalnih kanala. 

No, osim toga, studente je zanimala i pozadina RTL-ovih poznatih projekata, odnosno ono što se događa iz scene, kao i neke anegdote sa snimanja emisija. Gošća im je svojim odgovorima dodatno približila produkcijsku realnost i dala im uvid u realno poslovno okruženje pri snimanju televizijskih projekata.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 2.5.2021.