Kreativni alati u menadžmentu
ECTS: 4
Godina/Semestar: 2. godina, 3. semestar
Ukupno sati: 30
Izvođači
Ciljevi kolegija
Cilj kolegija je upoznati studente s procesima kreativnosti, njihovom važnosti u 21. stoljeću kao jednom od glavnih karakteristika koja čovjeka odvaja od umjetne inteligencije. Na kolegiju se uči kako poticati, razvijati, i održavati kreativnost u poslovnom kontekstu. Studenti će biti upoznati s raznim kreativnim tehnikama i alatima koje služe za izvlačenje maksimalnog kreativnog potencijala. Poseban naglask će biti stavljen na razvijanje tehnika, stvaranje ideja te izboru i vrednovanju tehnika.
Ishodi učenja
Po uspješnom svladavanju kolegija, studenti/ce će:
- Argumentirati važnost kreativnosti, njenog poticanja i održavanja u suvremenom poslovanju.
- Vrednovati elemente kreativne kulture i nove načine kolaboracije i komunikacije.
- Primijeniti i provesti kreativne alate i tehnike na primjeru u organizaciji.
- Odabrati specifičnu kreativnu tehniku i na temelju nje riješiti problem ili kreirati novi proizvod ili uslugu slobodnim izborom.