Stručni diplomski studij

IT Menadžment

← Povratak na nastavu

Storytelling u kreiranju imidža

ECTS: 4

Godina/Semestar: 1. godina, 2. semestar

Ukupno sati: 30

Izvođači

doc. dr. sc. Mirela Holy

Ciljevi kolegija

Poučiti studentice i studente znanjima iz teorije javne komunikacije i kreiranja imidža s naglaskom na analizu primjene teorije na odabranim primjerima i analizi imidža javnih osoba iz područja politike, biznis, popularna kultura. Naglasak je na pregledu načina kako pojedinci kreiraju te prikazuju svoje uloge u društvu te uloga medija i publike u prezentaciji. Izraditi portfolio temeljem matrice za prikaz imidža odabrane osobe.

Kroz praktičnu primjenu teorijskog znanja usvajaju se znanja i vještine potrebne za kreiranje i upravljanje imidžem i reputacijom osoba i kompanija u javnoj komunikaciji.

Ishodi učenja

Po uspješnom svladavanju kolegija, studenti će moći:

  1. Usporediti sličnosti i razlike u pojmovima dojam, imidž, identitet, društvena uloga, očekivanja publike, kontekst društvene uloge i percepcija kroz očekivanja.
  2. Objasniti modele kreiranje društvenih pozornica i uloga javnih perspektiva iz sociolingvističke perspektive.
  3. Analizirati strategije kreiranja imidža s naglaskom na teorije postavljanje dnevnog reda, uokviravanje, storytelling, konstruiranje spektakla, stereotipizacija društvenih uloga i aktivnosti.
  4. Procijeniti i analizirati taktike u pozadini kreiranih imidža u odnosu na odabranu medijsku platformu i komunikacijski i društveni okvir.
  5. Razraditi i prezentirati portfolio imidža odabrane javne osobe ili kompanije.

ŽIVOT NA VERN'U

Studiranje na Sveučilištu VERN' svim studentima pruža mogućnosti za raznovrsne angažmane u segmentu izvannastavnih aktivnosti od uključivanja u studentske inicijative, organizacije različitih događanja, humanitarnih akcija, seminara i radionica te posjeta najznačajnijim konferencijama i poslovno-edukativnim događajima, poput WinDaysa, Weekend Media Festivala ili gaming turnira.

AKTUALNOSTI
Nagrade i priznanja

Čestitamo našem profesoru Zrinku Ogresti na nagradi „Vladimir Nazor“ za životno djelo

18.06.2025
Iskustva iz industrije

Studenti VERN’a usvajali nova znanja i jačali networking na prvom izdanju BrandNew konferencije

01.06.2025
Filmska umjetnost

Otvorena „VIII. Revija studentskih filmova Sveučilišta VERN’“

26.05.2025
Studentski filmovi

„VIII. Revija studentskih filmova Sveučilišta VERN’“ (Kinoteka, 26. i 27. svibnja)

26.05.2025
Gostujuće predavanje

Naša studentica Dora Maroš kolegama prenijela iskustva o razvoju start-upa Pirya

24.04.2025

Grupa VERN’ovih studenata provela Ski&Board vikend u Katschbergu i Turracheru

04.03.2025
#EducationmeetsBusiness

VERN’ovi studenti IT menadžmenta stekli korisno i primjenjivo iskustvo izrade projektnih ponuda

25.02.2025
Gost predavač

Predavač dr. sc. Ivan Tanta studentima prenio osobna iskustva s ruta Camina de Santiaga

03.01.2025
Iskustva iz realnog sektora

Naš alumni Marin Mitrović iz Končar Grupe održao gostujuće predavanje za kolege studente

27.12.2024

VERN’ovi studenti posjetili moderniziranu obiteljsku tvrtku koju je naš alumni izveo na međunarodno tržište

13.12.2024
Terenska nastava

Domaći i strani studenti VERN’a proučavali re-branding poznatog zagrebačkog hotela

29.11.2024
Tvrtke-partneri

Projektni zadatak HT-a: Studenti VERN’a osmislili aplikacije za poboljšanje korisničkog iskustva

16.08.2018
Tvrtke-partneri

Projekti mobile device managementa i online portala u fokusu studenata IT menadžmenta

10.07.2017
Promocija diplomanata

Trailer aftermoviea sa Svečane promocije diplomanata VERN’a 2025.

06.11.2025
Podrška studentima

Studenti VERN’a razgovarali o mentalnom zdravlju na prvom ovosezonskom Wellbeingu

05.11.2025

Studiraj na Sveučilištu Vern’

Sveučilište VERN'
Pregled privatnosti

Ova mrežna stranica upotrebljava kolačiće kako bismo Vam mogli pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u Vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja korisnika prilikom ponovnog posjećivanja stranice.