Storytelling u kreiranju imidža
ECTS: 4
Godina/Semestar: 1. godina, 2. semestar
Ukupno sati: 30
Izvođači
Ciljevi kolegija
Poučiti studentice i studente znanjima iz teorije javne komunikacije i kreiranja imidža s naglaskom na analizu primjene teorije na odabranim primjerima i analizi imidža javnih osoba iz područja politike, biznis, popularna kultura. Naglasak je na pregledu načina kako pojedinci kreiraju te prikazuju svoje uloge u društvu te uloga medija i publike u prezentaciji. Izraditi portfolio temeljem matrice za prikaz imidža odabrane osobe.
Kroz praktičnu primjenu teorijskog znanja usvajaju se znanja i vještine potrebne za kreiranje i upravljanje imidžem i reputacijom osoba i kompanija u javnoj komunikaciji.
Ishodi učenja
Po uspješnom svladavanju kolegija, studenti će moći:
- Usporediti sličnosti i razlike u pojmovima dojam, imidž, identitet, društvena uloga, očekivanja publike, kontekst društvene uloge i percepcija kroz očekivanja.
- Objasniti modele kreiranje društvenih pozornica i uloga javnih perspektiva iz sociolingvističke perspektive.
- Analizirati strategije kreiranja imidža s naglaskom na teorije postavljanje dnevnog reda, uokviravanje, storytelling, konstruiranje spektakla, stereotipizacija društvenih uloga i aktivnosti.
- Procijeniti i analizirati taktike u pozadini kreiranih imidža u odnosu na odabranu medijsku platformu i komunikacijski i društveni okvir.
- Razraditi i prezentirati portfolio imidža odabrane javne osobe ili kompanije.