O studiju
Informacije o studiju
Nove tehnologije su danas strateški faktor razvoja organizacija, a informacije glavno uporište menadžementa!
Stupanj
Stručni diplomski studij
Početak nastave
Listopad 2025.
ECTS bodovi
120 bodova
Trajanje
4 semestara (2 godine)
Izvedba:
Redovna ili izvanredna (studij uz rad)
Nastava se odvija tijekom 15 tjedana u semestru, u vremenu od 17h (u prosjeku 12 školskih sati tjedno, odnosno 3 dana u tjednu).
Stručni naziv:
Magistar/magistra IT menadžmenta (mag.inf.)
O studiju
Menadžeri danas na raspolaganju imaju dva ključna čimbenika za uspješno vođenje organizacije. S jedne strane, suvremene metode upravljanja i odlučivanja, a s druge strane, suvremene informatičke tehnologije koje pružaju potporu procesima upravljanja i odlučivanja. U takvim okolnostima, potreba za stručnjacima osposobljenima za usklađeno korištenje metoda upravljanja i odlučivanja uz potporu IT-a, na tržištu sve je izraženija. Ovaj studij je koncipiran na način da obrazuje stručnjake koji će biti osposobljeni:
- nositi se s brzim promjenama u okruženju,
- upotrebljavati suvremene metode upravljanja, odlučivanja i pripadajuću informacijsku tehnologiju,
- dinamično (re)dizajnirati poslovne procese pomoću IT-a i, posebno, internetskih resursa.
Neki od poslova za koje te pripremamo
- upravljati pojedinim funkcionalnim područjima u organizacijama privatnog i javnog sektora,
- upravljati informatičkim funkcijama u organizacijama,
- upravljati poslovanjem u malim i srednje velikim tvrtkama, koje integriraju IT tehnologije u poslovanje,
- planirati informacijske sustave,
- planirati primjenu IT-a u e-poslovanju,
- modelirati poslovne tehnologije i optimizaciju organizacije,
- izraditi plan mjerenja performansi organizacije,
- upravljati kvalitetom razvoja informacijskih sustava.
Pročelnik studija
doc. dr. sc. Petar Kolar
petar.kolar@vern.hr
Ured pročelnika: 091/4825-849
Nastava
1. godina
1. semestar
| Naziv kolegija | P | V | ECTS |
|---|---|---|---|
| Obavezni kolegiji | |||
| Internetska platforma | 15 | 15 | 5 |
| Izborni predmet | 15 | 15 | 4 |
| Modeliranje podataka | 15 | 15 | 6 |
| Poslovni procesi | 15 | 15 | 5 |
| Tehnološka osnovica informacijskih sustava | 15 | 15 | 5 |
| Upravljanje organizacijskim sustavima | 15 | 15 | 5 |
| Izborni kolegiji | |||
| Design thinking | 15 | 15 | 4 |
| Diplomacija i diplomatsko komuniciranje | 15 | 15 | 4 |
| EU politike financiranja i EU terminologija | 15 | 15 | 4 |
| Menadžment rizika - upravljanje rizikom na projektima | 15 | 15 | 4 |
2. semestar
| Naziv kolegija | P | V | ECTS |
|---|---|---|---|
| Obavezni kolegiji | |||
| Arhitektura organizacije | 15 | 15 | 5 |
| Izborni predmet | 15 | 15 | 4 |
| Kvantitativne metode u menadžmentu | 15 | 15 | 5 |
| Modeliranje poslovnih procesa | 15 | 15 | 5 |
| Sigurnost poslovnih informacijskih sustava | 15 | 15 | 5 |
| Sustavi baza podataka | 15 | 15 | 6 |
| Izborni kolegiji | |||
| Digitalni marketing | 15 | 15 | 4 |
| Geopolitički i geoekonomski trendovi u svijetu | 15 | 15 | 4 |
| Storytelling u kreiranju imidža | 15 | 15 | 4 |
2. godina
3. semestar
| Naziv kolegija | P | V | ECTS |
|---|---|---|---|
| Obavezni kolegiji | |||
| Arhitektura ERP sustava | 15 | 15 | 4 |
| Dubinska analiza podataka | 15 | 15 | 6 |
| Izborni predmet | 15 | 15 | 4 |
| Metodologija istraživačkog i stručnog rada | 15 | 15 | 5 |
| Mjerenje organizacijskih performansi | 15 | 15 | 5 |
| Upravljanje projektima | 15 | 15 | 6 |
| Izborni kolegiji | |||
| EU programi i fondovi | 15 | 15 | 4 |
| Kreativni alati u menadžmentu | 15 | 15 | 4 |
| Timski rad | 15 | 15 | 4 |
4. semestar
| Naziv kolegija | P | V | ECTS |
|---|---|---|---|
| Obavezni kolegiji | |||
| Diplomski rad | 15 | ||
| Izborni predmet | 15 | 15 | 4 |
| Planiranje i projektiranje informacijskih sustava | 15 | 15 | 5 |
| Studentska praksa (ITM) | 6 | ||
| Izborni kolegiji | |||
| Start-up menadžment | 15 | 15 | 4 |
| Upravljanje organizacijskim promjenama | 15 | 15 | 4 |
Upisi
Upisni postupak na temelju ocjena s prijediplomskog studija
Početak upisa:
U tijeku su prijave na diplomske studije s početkom nastave u listopadu 2025.
Uvjeti za upis na studije:
- završen prijediplomski studij u minimalnom trajanju od 3 godine ili stečenih 180 ECTS bodova s minimalnim prosjekom ocjena 3,0
- kandidati s prosjekom ocjena manjim od 3,0 na upisu prilažu dvije preporuke svojih profesora ili poslodavca.
Prijava interesa
Kako bismo prikupili sve potrebne podatke za provođenje upisnog postupka i daljnju korespondenciju, zainteresirani kandidati obavezni su prijaviti svoj interes putem informatičkog sustava VERN’a
Kandidati će tijekom neobvezujuće prijave dobiti korisničko ime i zaporku za pristup svom EduNeta studentskom portalu
Način upisa
1. Način upisa (na temelju ocjena s prijediplomskog studija)
Za kandidate diplomskih studija: IT menadžment, Menadžment održivog razvoja turizma, Poduzetnički menadžment, Računovodstvo i financije, Upravljanje ljudskim potencijalima i Upravljanje poslovnim komunikacijama:
- Kandidati koji su završili prijediplomski studij na VERN’u bit će obaviješteni o visini školarine za diplomski studij na temelju vrednovanja njihovih ocjena s prijediplomskog studija.
- Kandidati koji su završili prijediplomski studij na drugim visokim učilištima za izračun prijedloga visine školarine moraju poslati prijepis ocjena (original ili ovjerenu kopiju) ili dopunsku ispravu o studiju (diploma supplement) s naznakom na 1., 2. i 3. godinu studija na email adresu upisi@vern.hr
2. Vrednovanje ocjena s prijediplomskog studija
Za diplomske studije IT menadžment, Menadžment održivog razvoja turizma, Poduzetnički menadžment, Računovodstvo i financije, Upravljanje ljudskim potencijalima i Upravljanje poslovnim komunikacijama vrednuje se samo prosjek ocjena s prijediplomske razine studija i to prema sljedećem modelu:
Rezultati
Sukladno postignutom uspjehu u sklopu vrednovanja ocjena, kandidatu se određuje iznos školarine na diplomskom studiju za ak. godinu 2024./2025. Detaljnije informacije o modelima i razredima školarina možete potražiti na sljedećem linku
Završetak upisnog postupka
Završetak upisnog postupka odvija se u sljedećim koracima:
- Uplata upisne rate u iznosu od 350,00 eura – nepovratna rata, dio cijene školarine. Obrazac uplatnice vidljiv je na studentskom portalu kandidata pod “Obrasci – Primjer popunjene uplatnice”.
- Predaja upisne dokumentacije u Studentsku referadu:
- Ugovor o studiranju isprintan s vašeg studentskog portala Studomatic.
- diploma ili potvrda o diplomiranju
- popis položenih ispita, ocjene i prosjek ocjena s prijediplomskog studija
NAPOMENA: studenti VERN’a nisu obavezni donositi dokumentaciju pod točkama b) i c) jer ona već postoji u arhivi VERN’a.
Kontakti za dodatna pitanja i informacije
Odjel za komunikacije
091 4825 003
upisi@vern.hr
Lea Švec Dumbović
01 4881 833
lea.svec.dumbovic@vern.hr
Petra Samolov
01 4881 832
petra.samolov@vern.hr
Školarina
Iznos jednogodišnje školarine ovisi o
- Postignutom uspjehu i prosječnim ocjenama s prijediplomskog studija
- Odabiru modela školarine (jednokratno, semestralno i mjesečno)
Ovisno o ovim parametrima školarine za akademsku godinu 2025./2026. iznose:
| Bodovi u sklopu vrednovanja ocjena | Jednokratna uplata | Dvokratna (semestralna) uplata | 12 mjesečnih rata |
|---|---|---|---|
| od 96,0 do 100,0 | 3.530,00 € | 3.730,00 € | 3.910,00 € |
| od 86,0 do 95,9 | 4.070,00 € | 4.290,00 € | 4.490,00 € |
| od 60,0 do 85,9 | 4.600,00 € | 4.860,00 € | 5.090,00 € |
| Manje od 60 | 5.140,00 € | 5.420,00 € | 5.710,00 € |
Školarina uključuje
- Administriranje upisa i studiranja na VERN’u
- Nastavu prema nastavnom planu i programu
- Terensku nastavu – troškove prijevoza
- Grupno ili individualno mentorstvo i konzultacije
- Dva izlaska na ispit iz svakog kolegija
- Uporaba biblioteke i multi-media centra
- Uporabu informatičkog sustava Ustanove “EduNeta”
- Nastavne materijale VERN’ove produkcije: pisane sažetke i podsjetnike s predavanja i radionica, skripte i sl.
- Program CARPE DIEM – korištenje sportskih objekata u terminima u najmu Ustanove, posjete kazališnim predstavama, koncertima i sl.
- Obranu Diplomskog rada ukoliko student u roku od dvije godine od završetka zadnjeg semestra pristupi obrani Diplomskog rada
Za ostvarivanje popusta iz gornje tablice obavezno je predati svu upisnu dokumentaciju (uključujući i potvrdu o završetku prijediplomske razine studija).
Karijere
Ishodi
1. Semestar
Kolegiji
Ishodi kolegija
Modeliranje podataka
- Identificirati, razlikovati i usporediti različite modele podataka te odabrati odgovarajući model podataka za određenu aplikacijsku domenu
- Elicitirati i formalno oblikovati korisničke zahtjeve u pogledu podataka korištenjem odgovarajućeg formalnog jezika (npr. SBVR).
- Semantički i konceptualno analizirati, oblikovati i izgraditi model podataka za odgovarajuće korisničke zahtjeve.
- Logički oblikovati, normalizirati te putem denormalizacije prema potrebi optimizirati model baze podataka.
- Fizički implementirati model baze podataka korištenjem odgovarajućeg programskog jezika za rad s bazama podataka (npr. SQL).
- Formalno oblikovati i implementirati poslovna pravila u bazu podataka korištenjem odgovarajućeg jezika za rad s bazama podataka (npr. SQL).
Poslovni procesi
- Objasniti poslovne procese u organizaciji i informacijske i materijalne veze među njima
- Objasniti algoritme odvijanja pojedinih procesa i iste primijeniti na zadani slučaj
- Razlikovati ulogu pojedinih poslovnih procesa u proizvodnim organizacijama
- Pratiti informacijske tokove od nabave, preko proizvodnje do prodaje
- Informacijski povezati poslovne procese u logičan slijed, na temelju predviđanja potražnje za proizvodima
- Primijeniti određene algoritme radi rješavanja ili optimizacije pojedinih slučajeva u poslovanju organizacije
2. Semestar
Kolegiji
Ishodi kolegija
Arhitektura organizacije
- Razlikovati temeljne pojmove i načela organizacije, teorije organizacije organizacijske strukture
- Kritički prosuđivati unutarnje i vanjske čimbenike oblikovanja organizacije
- Opisati i oblikovati temeljne dimenzije/aspekte organizacije
- Analizirati i uskladiti temeljne aspekte oblikovanja organizacije poduzeća.
- Prepoznati potrebu uvođenja i predložiti adekvatna najznačajnija suvremena dostignuća oblikovanja organizacije poduzeća.
- Klasificirati i objasniti utjecaj visokih tehnologija na oblikovanje organizacije
- Kombinirati modele organizacije poslovnih funkcija.
- Dizajnirati organizacijsku strukturu
Sustavi baza podataka
- Identificirati sustav baze podataka i njegove osnovne značajke.
- Razumjeti arhitekturu baze podataka.
- Definirati životni ciklus baze podataka unutar životnog ciklusa informacijskih sustava.
- Razumjeti osnovne mogućnosti DBMS sustava i njegove osnovne funkcije.
- Identificirati evoluciju modela podataka i stupnjeve apstrakcije podataka.
- Primijeniti osnovne SQL naredbe i identificirati važnost SQL programskog jezika za upravljanje bazom podataka.
- Razumjeti način osiguravanja konzistentnosti baza podataka i načinima upravljanja oporavkom baze podataka.
- Shvatiti koncept distribuiranih baza podataka.