O studiju
Informacije o studiju
Zbog sinergijskog djelovanja te fokusiranosti na digitalne komunikacije, integrirane komunikacije su, bez ikakve sumnje, budućnost komunikacija!
Stupanj
Stručni diplomski studij
Početak nastave
Listopad 2025.
ECTS bodovi
120 bodova
Trajanje
4 semestara (2 godine)
Izvedba:
Redovna ili izvanredna (studij uz rad)
Nastava se odvija tijekom 15 tjedana u semestru, u vremenu od 17h (u prosjeku 12 školskih sati tjedno, odnosno 3 dana u tjednu).
Stručni naziv:
Magistar/magistra upravljanja poslovnim komunikacijama (mag.oec.)
O studiju
Studij Upravljanja poslovnim komunikacijama predstavlja studij odnosa s javnošću, s posebno naglašenom primjenom stručnih komunikacijskih znanja i vještina u poslovnoj praksi. U procesu oblikovanja studija, prepoznata je i akceptirana važnost integrirane poslovne komunikacije i izvan poduzetničkog sektora, naročito u sferi djelovanja tijela javne uprave, političkih stranaka i nevladinih neprofitnih organizacija.
Vrijednost i jedinstvenost ovog studija leži u:
- stjecanju vještina integriranja svih komunikacijskih alata,
- stjecanju vještina integriranja ciljanih javnosti u komunkacijske aktivnosti organizacije u svrhu postizanja strateških ciljeva i sinergijskih rezultata,
- uravnoteženom omjeru predmeta iz područja marketinga i onih iz područja odnosa s javnošću,
- usmjerenosti studija na najmodernije digitalne komunikacije,
- snažnog fokusa na strateški pristup komunikacijama,
- specifičnost pojedinih kolegija poput gerilskog komuniciranja, kreiranja i upravljanja imidžem slavnih osoba, strategije brendiranja, vizualnih komunikacija, copywritinga, community menadžmenta.
Neki od poslova za koje te pripremamo
- znanja iz teorije komunikacija i persuazije
- znanja iz teorije odnosa s javnošću i marketinških komunikacija,
- znanja iz organizacijskog menadžmenta i etike,
- zakonsku regulativu u domeni odnosa s javnošću,
- strateško komuniciranje te komunikacijski programi i kampanje,
- umijeća jezičnoga pismenog i usmenog izražavanja,
- umijeće istraživanja i analize,
- umijeće segmentiranja javnosti i tržišta,
- umijeće upravljanja informacijama i komunikacijom,
- umijeće upravljanja oglašavanjem, krizama i trendovima.
Pročelnica studija
doc. dr. sc. Tamara Kunić
tamara.kunic@vern.hr
Ured pročelnika: 091/4825-849
Nastava
1. godina
1. semestar
| Naziv kolegija | P | V | ECTS |
|---|---|---|---|
| Obavezni kolegiji | |||
| Integrirano marketinško komuniciranje | 15 | 15 | 5 |
| Izborni predmet | 15 | 15 | 4 |
| Odnosi s javnošću u integriranim komunikacijama | 15 | 15 | 5 |
| Psihologija komuniciranja | 15 | 15 | 5 |
| Teorija masovnih medija | 15 | 15 | 5 |
| Uvod u integrirane komunikacije | 15 | 15 | 6 |
| Izborni kolegiji | |||
| Design thinking | 15 | 15 | 4 |
| Diplomacija i diplomatsko komuniciranje | 15 | 15 | 4 |
| EU politike financiranja i EU terminologija | 15 | 15 | 4 |
| Menadžment rizika - upravljanje rizikom na projektima | 15 | 15 | 4 |
2. semestar
| Naziv kolegija | P | V | ECTS |
|---|---|---|---|
| Obavezni kolegiji | |||
| Copywriting | 15 | 15 | 5 |
| Dizajn u vizualnim komunikacijama | 15 | 15 | 5 |
| Integrirane poslovne komunikacijske strategije | 15 | 15 | 5 |
| Izborni predmet | 15 | 15 | 4 |
| Manipulacija i komuniciranje | 15 | 15 | 6 |
| Potrošači, tržište i javno mnijenje | 15 | 15 | 5 |
| Izborni kolegiji | |||
| Digitalni marketing | 15 | 15 | 4 |
| Geopolitički i geoekonomski trendovi u svijetu | 15 | 15 | 4 |
| Storytelling u kreiranju imidža | 15 | 15 | 4 |
| Upravljanje stresom | 15 | 15 | 4 |
2. godina
3. semestar
| Naziv kolegija | P | V | ECTS |
|---|---|---|---|
| Obavezni kolegiji | |||
| Community menadžment | 15 | 15 | 6 |
| Izborni predmet | 15 | 15 | 4 |
| Krizno komuniciranje i upravljanje trendovima | 15 | 15 | 5 |
| Novi održivi trendovi - promocija mode, turizma i civilnog društva | 15 | 15 | 6 |
| Politička komunikacija | 15 | 15 | 4 |
| Strategija brendiranja | 15 | 15 | 5 |
| Izborni kolegiji | |||
| EU programi i fondovi | 15 | 15 | 4 |
| Kreativni alati u menadžmentu | 15 | 15 | 4 |
| Kreiranje i upravljanje imidžem slavnih osoba | 15 | 15 | 4 |
| Timski rad | 15 | 15 | 4 |
4. semestar
| Naziv kolegija | P | V | ECTS |
|---|---|---|---|
| Obavezni kolegiji | |||
| Diplomski rad | 15 | ||
| Izborni predmet | 15 | 15 | 4 |
| Metodologija istraživačkog rada | 15 | 15 | 5 |
| Studentska praksa (UPK) | 6 | ||
| Izborni kolegiji | |||
| Gerilska komunikacija | 15 | 15 | 4 |
| Poslovno savjetovanje / savjetodavne vještine | 15 | 15 | 4 |
| Start-up menadžment | 15 | 15 | 4 |
| Upravljanje organizacijskim promjenama | 15 | 15 | 4 |
Upisi
Upisni postupak na temelju ocjena s prijediplomskog studija
Početak upisa:
U tijeku su prijave na diplomske studije s početkom nastave u listopadu 2025.
Uvjeti za upis na studije:
- završen prijediplomski studij u minimalnom trajanju od 3 godine ili stečenih 180 ECTS bodova s minimalnim prosjekom ocjena 3,0
- kandidati s prosjekom ocjena manjim od 3,0 na upisu prilažu dvije preporuke svojih profesora ili poslodavca.
Prijava interesa
Kako bismo prikupili sve potrebne podatke za provođenje upisnog postupka i daljnju korespondenciju, zainteresirani kandidati obavezni su prijaviti svoj interes putem informatičkog sustava VERN’a
Kandidati će tijekom neobvezujuće prijave dobiti korisničko ime i zaporku za pristup svom EduNeta studentskom portalu
Način upisa
1. Način upisa (na temelju ocjena s prijediplomskog studija)
Za kandidate diplomskih studija: IT menadžment, Menadžment održivog razvoja turizma, Poduzetnički menadžment, Računovodstvo i financije, Upravljanje ljudskim potencijalima i Upravljanje poslovnim komunikacijama:
- Kandidati koji su završili prijediplomski studij na VERN’u bit će obaviješteni o visini školarine za diplomski studij na temelju vrednovanja njihovih ocjena s prijediplomskog studija.
- Kandidati koji su završili prijediplomski studij na drugim visokim učilištima za izračun prijedloga visine školarine moraju poslati prijepis ocjena (original ili ovjerenu kopiju) ili dopunsku ispravu o studiju (diploma supplement) s naznakom na 1., 2. i 3. godinu studija na email adresu upisi@vern.hr
2. Vrednovanje ocjena s prijediplomskog studija
Za diplomske studije IT menadžment, Menadžment održivog razvoja turizma, Poduzetnički menadžment, Računovodstvo i financije, Upravljanje ljudskim potencijalima i Upravljanje poslovnim komunikacijama vrednuje se samo prosjek ocjena s prijediplomske razine studija i to prema sljedećem modelu:
Rezultati
Sukladno postignutom uspjehu u sklopu vrednovanja ocjena, kandidatu se određuje iznos školarine na diplomskom studiju za ak. godinu 2024./2025. Detaljnije informacije o modelima i razredima školarina možete potražiti na sljedećem linku
Završetak upisnog postupka
Završetak upisnog postupka odvija se u sljedećim koracima:
- Uplata upisne rate u iznosu od 350,00 eura – nepovratna rata, dio cijene školarine. Obrazac uplatnice vidljiv je na studentskom portalu kandidata pod “Obrasci – Primjer popunjene uplatnice”.
- Predaja upisne dokumentacije u Studentsku referadu:
- Ugovor o studiranju isprintan s vašeg studentskog portala Studomatic.
- diploma ili potvrda o diplomiranju
- popis položenih ispita, ocjene i prosjek ocjena s prijediplomskog studija
NAPOMENA: studenti VERN’a nisu obavezni donositi dokumentaciju pod točkama b) i c) jer ona već postoji u arhivi VERN’a.
Kontakti za dodatna pitanja i informacije
Odjel za komunikacije
091 4825 003
upisi@vern.hr
Lea Švec Dumbović
01 4881 833
lea.svec.dumbovic@vern.hr
Petra Samolov
01 4881 832
petra.samolov@vern.hr
Školarina
Iznos jednogodišnje školarine ovisi o
- Postignutom uspjehu i prosječnim ocjenama s prijediplomskog studija
- Odabiru modela školarine (jednokratno, semestralno i mjesečno)
Ovisno o ovim parametrima školarine za akademsku godinu 2025./2026. iznose:
| Bodovi u sklopu vrednovanja ocjena | Jednokratna uplata | Dvokratna (semestralna) uplata | 12 mjesečnih rata |
|---|---|---|---|
| od 96,0 do 100,0 | 3.530,00 € | 3.730,00 € | 3.910,00 € |
| od 86,0 do 95,9 | 4.070,00 € | 4.290,00 € | 4.490,00 € |
| od 60,0 do 85,9 | 4.600,00 € | 4.860,00 € | 5.090,00 € |
| Manje od 60 | 5.140,00 € | 5.420,00 € | 5.710,00 € |
Školarina uključuje
- Administriranje upisa i studiranja na VERN’u
- Nastavu prema nastavnom planu i programu
- Terensku nastavu – troškove prijevoza
- Grupno ili individualno mentorstvo i konzultacije
- Dva izlaska na ispit iz svakog kolegija
- Uporaba biblioteke i multi-media centra
- Uporabu informatičkog sustava Ustanove “EduNeta”
- Nastavne materijale VERN’ove produkcije: pisane sažetke i podsjetnike s predavanja i radionica, skripte i sl.
- Program CARPE DIEM – korištenje sportskih objekata u terminima u najmu Ustanove, posjete kazališnim predstavama, koncertima i sl.
- Obranu Diplomskog rada ukoliko student u roku od dvije godine od završetka zadnjeg semestra pristupi obrani Diplomskog rada
Za ostvarivanje popusta iz gornje tablice obavezno je predati svu upisnu dokumentaciju (uključujući i potvrdu o završetku prijediplomske razine studija).
Karijere
Ishodi
Nakon završetka studija studenti će moći:
- Razviti sposobnost kritičkog razmišljanja za analizu medijskih sadržaja.
- Klasificirati teorije komunikacija i persuazije te integriranja različitih komunikacijskih alata.
- Vrednovati ulogu marketinške komunikacije u svrhu brendiranja.
- Predložiti integrirani/strateški plan komuniciranja.
- Rangirati vještine uspješne komunikacije u različitim socijalnim situacijama.
- Klasificirati psihološke pretpostavke manipulativnog djelovanja u komunikaciji.
- Usporediti primjere i načine djelovanja propagande.
- Diferencirati medije, razvoj medija te njihovu ulogu i značaj.
- Kreirati karakteristične reklamne forme, vodeći računa o komunikacijskim kanalima i njihovim specifičnostima.
- Prosuditi reklame, faze kreativnog procesa i pristupa osmišljavanju reklama.
- Planirati upotrebu vizualnog dizajna unutar poslovne komunikacije.
- Konstruirati vizualnu prezentaciju u skladu s dizajnerskim smjernicama.
- Argumentirati istraživačke metode koje se primjenjuju u komunikacijskim aktivnostima organizacija.
- Proračunati nalaze istraživanja u području komunikacija u svrhu donošenja poslovnih odluka.
- Predložiti nacrt istraživanja u skladu s propozicijama znanstveno-istraživačkog rada.
- Utvrditi temeljne odrednice odijevanja kao oblika komunikacije.
- Klasificirati oblike komuniciranja nevladinih organizacija i promocije održivih trendova u modi i turizmu.
- Kreirati aktivnosti na društvenim mrežama.
- Razlikovati krizne situacije i razviti krizne komunikacijske taktike i strategije na zadane teme.